60 Years On, the Reds Make It Double

Mon, 15 March 2010, 18:22 By: WeeGee Category: Cars, Media, Sport

If you can see this, then you might need a Flash Player upgrade or you need to install Flash Player if it's missing. Get Flash Player from Adobe.

Dupa 60 de ani de la debutul in Formula 1, odata cu sportul insusi, Ferrari a(u) inceput sezonul 2010 in forta, cu o dubla. Desi anul acesta s-au impus o gramada de modificari in regulament, pentru a spori interesul (si nu numai), cursa a fost una plictisitoare (rau chiar). But it was nice to see all the teams and drivers back and up for the challenge again.

Startul a fost unul fara probleme, exceptie facand piruetele facute de Kubica si Sutil. Vettel si-a pastrat pozitia de lider, Alonso l-a depasit pe Massa in al 2-lea viraj, iar Schumacher pe Webber tot in acelasi loc. Cateva viraje mai tarziu, Hamilton face o mica greseala si ii permite lui Rosberg sa il intreaca. Si de aici puteai sa te culci vreo jumatate de ora. Echipele mici cadeau pe capete, undeva in coada cursei, HRT, Virgin Racing si Sauber suferind toate abandonuri duble. Apoi au inceput intrarile la boxe, moment in care ambele McLaren-uri au reusit sa urce cate un loc – Hamilton a revenit in fata lui Rosberg iar Button a trecut in fata lui Webber. Si a mai durat vreo jumatate de ora de somn indus… Pana cand masina lui Vettel a inceput sa dea semne de oboseala. Se pare ca inovatia lor de la evacuare/esapament a cedat si motorul nu mai avea prea multa putere la varf, astfel incat Vettel pierdea secunde bune pe fiecare tur. Suficient ca Alonso sa il prinda si intreaca fara probleme. Apoi, dupa nici un tur, la fel sa faca si Massa. Si, peste doar cateva tururi, sa il intreaca si Hamilton. Pana la final s-au mai apropiat si “sagetile argintii” de Vettel, insa nu au reusit sa il intreaca.

Astfel cei doi piloti Ferrari au reusit dubla, in ordinea oarecum fireasca – mai intai Alonso si apoi Massa. Un Alonso care arata clar ca este favorit la titlu, mai ales ca pare sa aiba o masina cu adevarat competitiva. Si un Massa care arata ca a trecut cu bine peste accidentul de anul trecut si ca e in forma buna. Mai ales ca, dupa cum a zis si el ca un sud-american ce se respecta, l-a ajutat divinitatea sa isi revina la potentialul maxim :roll:. Hamilton a terminat pe a 3-a treapta a podiumului, demonstrand ca, desi McLaren nu sunt inca in varf, el cel putin este foarte rapid si constant. Vettel a salvat ce a putut cu o masina ranita si a terminat pe 4. Schumacher a incheiat pe 6, mai bine decat a plecat dar, totusi, in spatele coechipierului sau Rosberg (locul 5), fie si doar la 4 secunde. Inca mai are de invatat si recuperat ritm, forma, feeling. That is… if he still has what it takes… Totusi nici masina Mercedes nu este la nivelul Ferrari sau Red Bull (sau mai bine zis Vettel), cei doi terminand la 40 de secunde de “rosii”. Campeonul Button a incheiat pe 7, aratand ca mai are pana se se acomodeze cu masina McLaren, sau… ca poate nu e la nivelul lui Hamilton oricum, iar Webber pe 8, amadoi tinuti la respect de Schumacher cam pe toata durata cursei. Ultimile puncte au mers la Liuzzi (locul 9), aratand ca, cu noile echipe intrate in acest sezon, Force India nu mai este caruta de referinta, for a little while now even (si anul trecut au avut cateva curse bune), si la Barrichello (locul 10), care a terminat in fata coechipierului sau si a demonstrat ca totusi experienta conteaza mult, desi in antrenamentele libere a fost mereu in spatele lui Hulkenberg.

And the rest is silence… Mai multe detalii despre cursa gasiti aici.

See you next time.

F1 Bahrain

Comments are closed.